[UBK users] Nagy frissítés

Kiss Attila attuska1952 at gmail.com
2022. Okt. 22., Szo, 10:34:53 CEST

2022. 10. 13. 17:33 keltezéssel, Kiss Attils írta:

> Nekem másutt nem lett törés, csak az audit tojt be, de a régi synaptic
> és apt megoldotta. Beállítodott a systemd is. A thunderbird belakása
> egyszerű volt, az előző levelem arról röppent. Ezután újraindítás után
> frissítettem a synaptic-ot, ő az aptot, majd minden létezőt. A su is
> visszajött. A --force-overwrite nem is kellett. Majd holnap belakom,
> de ehhez egy rakás egyéni cuccomat oda kell hurcolászni a nem
> frissített UBK4 telepítményemről a bratyómhoz. Egy 1 Gb-os pendrive
> erre bőven elegendő.
>
> Új iso kellene, hogy ne legyen másnak ilyen frissítési gondja!

> [...]
A (nekem) új UBK4 isó (UHU-Linux-UBK4-MATE-20221014-amd64.iso) első
nekifutásra kiválónak tűnik, bebootol rendben, alig van frissítenivaló
rajta. Gratulálok Rezső!

Akinek van mersze próbálja meg telepíteni újra, mert biztos egyszerűbb,
mint a meglévőt frissíteni. Egyelőre nekem még nincs merszem hozzá. A
Mate az üzembiztos, hibát még nem fedeztem fel benne. Az nvidia
kártyások meg jobb, ha még várnak és a meglévőt használják, mert egyre
több hibát fedezek fel a frissített rendszeremen, melyek azért biztosan
szaporodnak majd, de bírom benne, hogy helyre fognak rázódni majd
idővel. (https://github.com/uhulinux/ub-ubk4/issues) Ezek számossága is
biztosan kisebb lesz lesz mint más sok "nagy disztró" (Debian, Ubuntu,
Fedora, Arch, Mint...) esetében. A régi gépekhez meg ajánlom inkább
addig is az UBK3 használatát, mely ugyan régebbi, de nekem nagyon
stabilnak tűnik. A jövő azért az UBK4.

Attila

(Ez a levél a frissített UBK4 rendszerről megy a Thunderbird segítségével)