[UBK users] Bash crash

Páder Rezső rezso at rezso.net
2022. Nov. 15., K, 14:17:51 CET

Tue, 15 Nov 2022 11:56:17 +0000 (GMT) -n
Eberhardt Ferenc <eferi at freemail.hu> írta:

>Szia!Nekem volt valami hasonló problémám 1-2 hónapja.Parancssorból
>újra telepítettem az sddm-et (nálam ez van) ahogy valaki régen írta,
>és rendbe jött a rendszer.Az előző isoval is hasonló gondom volt, az
>új már rendben fut.Üdv:                  Feri

Igen, annak az volt az oka, hogy a systemd frissítéskor alapból a
multi-user.target-et állította be, ahol nincs grafikus beléptető.
Utána az aktuális beléptető (pl. sddm) állította ge a
graphical.target-et, ahol már működött a korábbi módon.

Viszont "bash crashed" hibával én a tizenvalahány év alatt sem
találkoztam, mint ahogy olyan sem volt még soha, hogy egyetlen terminál
sem működött. Szóval ez nekem teljesen megfoghatatlan dolog.

--
R.