[UBK users] radiotray nem működik

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2022. Május. 7., Szo, 12:47:34 CEST

Sat, 7 May 2022 06:50:09 +0200 -n
Imi <mesterimreur at gmail.com> írta:

>Én csak tippeltem, a hibaüzenet alapján (részlet):
>
>/usr/lib/*python3.10*/site-packages/radiotray/radiotray.py

Ez a python interpreter verziója, nem a pygobject-é.

>Ráadásul a GitHub oldalak is 2021 április és decemberi dátumúak, egy,
>illetve kettő alverzióval alatta csak a 3.10 verziónak.
>
>Még GTK-s foltot látok, de persze, a levelezőlistás jelzés egy nagyon
>rövid kimenet volt:
>
>https://github.com/lubosz/radiotray/pull/16/commits/418ee2b4762ad5b75070c30e58a0627db1e7822f

Ez a javítás benne van a mi radiotray csomagunkban.
A probléma valójában a python3-lxml csomagban volt: az ebben lévő lib
olyan hívást tartalmazott, a 3.10-es pythonban már nincs. Emiatt nem
indult a radiotray, csak épp a listára jött hibajelzésből ez nem derült
ki, pedig nekem kiírta a rendszer, amikor elindítottam a progit.
Szóval a python3-lxml csomaggal volt gond, azt kellett frissíteni.
Csak hát Árpi jelzéséből ez egyáltalán nem derül ki.

--
R.