[UBK users] grafikus inditas

Török Árpád torar at freemail.hu
2022. Május. 2., H, 15:27:35 CEST

Sziasztok!

Csak most néztem meg a web-es felületen a levelező listát. A lib2geom
eltávolítása nem sikerült. A --fix-broken valamit molyolt, de az
inkscape frissítése továbbra is hibát jelez. Leszedtem az Inkscape-et,
majd utána a lib2geom-ot, azután visszaraktam az inkscape-et és azóta
működik.

Viszont egy ideje a grafikus bejelentkező képernyő sem mutatkozik,
konzolról kell startx-kszel indítanom, de ott csak valamelyik Gnome
indul. (Én általában Mate-t, vagy KDE-t használok.) Próbáltam user-ként
az sddm-et, semmi. Root-ként feladja a bejelentkező képernyőt, de onnan
nem lép tovább. Sőt, mivel én két monitorral dolgozom a gépen, az
egyiken egy frissült a másikon az eredeti bejelentkező ablakot adja fel.

Próbálom az automatikus bejelentkezést a grafikus felületen beállítani,
nem találok rá módot.

Török Árpád