[UBK users] Segítség...

Kiss Attila attuska1952 at gmail.com
2022. Már. 14., H, 08:11:53 CET

2022. 03. 13. 18:21 keltezéssel, László H. írta:
> Feltelepítettem a Compiz-t, de a gép sehol sem találja, az UBK3-ban,
> továbbá az UHU Help nem jelentkezik be.

Külön nem is fogod megtalálni a compiz-t, de kezdeti segítségnek talán
ez a link már elegendő!

https://wiki.archlinux.org/title/Compiz

A fusion-ikon és a simple ccsm legyen feltelepítve, mate alatt a
beállító pultban meg kellene jellenie.

Nekem klasszul működik Mate ls LxQT alatt UBK3 -on és UBK4 -en, mert én
kedvelem a csicsás effekteket, az egérrel lötyögtethető ablakokat és az
emerald ablakkereteket. Az asztal kocka forgatókat nem. A fusion ikon
-nal be lehet állítani és újraindítani az ablakkazelő kompozitort (ha
valamiért nem akarná egyből a compizt használni, ami sajnos nálam ritkán
előfordul és fogalmam sincs, hogy miért).

XFCE, ICEWM, GNOME alatt nem megy, ha jól rémlik, még plasma alatt is jó.

Ha jó a GPU, akkor kiváló, nem lassul a rendszer miatta, nvidia és intel
alatt is ki van próbálva.

A Help-hez nam tudok hozzászólni és az soha nem használtam és kerestem még.