[UBK users] köszönet

Török Árpád torar at freemail.hu
2022. Már. 3., Cs, 09:20:32 CET

Tudom, igazából technikai kérdésekkel szokás ide fordulni, de ezt most
nézzétek el nekem.

Pár évig nem használtam az UBK-t mert kezdetben gondjaim voltak az UHU
2.0 és vele is, és egyszerűbb volt visszatérni a másik kedvencemhez,
PCLinuxOS-hez. Közel egy éve újból telepítettem, mert magyar Linuxot
szívesebben használok, ha lehet. Nagy örömömre minden kapásból működött.
Mivel szoktam Scribus-szal dolgozni és a PCLOS elég maradi e
tekintetben, eddig AppImage változatokat használtam. Nem régiben
megnéztem a tárolóban és örömmel vettem észre, hogy itt a legfrissebb
verzió telepíthető a csomagok közül. Kb egy hónapja gondoltam, hogy
előveszem az MMEX-et és visszatérek használatára az xls. (pontosabban
ods) táblázat helyett. Megnéztem UBK-n hátha...és igen. A legfrissebb
van ebből is. :) :)

Szóval nagyon köszönöm mindenkinek, aki gondozza az UBK-t, a magyar Linuxot.

Török Árpád