[UBK users] Fw: PXE Boot configuration

Jakab Gipsz uhu3 at sbj.hu
2022. Júl. 18., H, 12:22:28 CEST

Üdv!

Szeretném megkérdezni, hogy valaki foglalkozott-e már UHU 3 PXE bootjával?

Én tftpboot könyvtárba belemásoltam a syslinux fájlokat (aki foglalkozott már PXE boottal az tudja miről beszélek).

Van egy uhu3 könyvtáram a tftpboot könyvtáron belül, amibe a bzimage.32 és initram.32 fájlokat belemásoltam.

Van egy pxelinux.cfg/default fájlom, ahová a következőket véstem be:

label 10
menu label ^10) UHU Linux 3
kernel uhu3/bzimage.32
append initrd=uhu3/initram.32

Mikor bootolom a gépet, akkor eléri a bzimage.32 fájlt és betölti az initram.32 fájlt is.

A dolog elakad a következő üzenettel:
boot parameter not defined
bash: cannot set terminal process group (-1): Inappropriate ioctl for device
bash: no job control in this shell

Amin persze nem csodálkozom, mert nem adtam meg boot paramétert.
A kérdésem tehát az lenne, hogyan adjam meg a boot paramétert, hogy egy kiszolgálóról induljon az UHU ?
A telepítő anyag elérhető http-n és nfs-en is a helyi hálózaton természetesen.

Üdv:
jgipsz