[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK4 main ]

rezso at ubk.hu rezso at ubk.hu
2022. Júl. 13., Sze, 23:34:48 CEST

budgie-desktop-dev 10.6.2-1.1 (amd64)
A Solus project Budgie asztali környezete GNOME 3 alapokon - fejlesztői fájlok

budgie-desktop 10.6.2-1.1 (amd64)
A Solus project Budgie asztali környezete GNOME 3 alapokon

cups-dev 2.3.6-1.2 (amd64)
Common Unix Printing System, nyomtató szerverprogram - fejlesztői fájlok

cups 2.3.6-1.2 (amd64)
Common Unix Printing System, nyomtató szerverprogram

gnutls-dev 3.7.6-1.1 (amd64)
GNU TLS és SSL függvénytár - fejlesztői fájlok

gnutls 3.7.6-1.1 (amd64)
GNU TLS és SSL függvénytár

gpg 2.3.7-1.1 (amd64)
GNU Privacy Guard

pipewire-dev 0.3.55-1.1 (amd64)
Multimédiás adatfolyam kezelői függvénytár - fejlesztői fájlok

pipewire 0.3.55-1.1 (amd64)
Multimédiás adatfolyam kezelői függvénytár

pulseaudio-dev 16.1-1.1 (amd64)
Keresztplatformos hangszerver - fejlesztői fájlok

pulseaudio 16.1-1.1 (amd64)
Keresztplatformos hangszerver

smplayer 22.7.0-1.1 (amd64)
mplayer alapú videólejátszó KDE-hez

sweethome3d 7.0-1.1 (amd64)
Lakberendező program

webp-pixbuf-loader 0.0.6-1.1 (amd64)
WEBP képeket és animációkat kezelő függvénytár GTK alkalmazásokhoz

wesnoth 1.16.5-1.1 (amd64)
Körökre osztott stratégiai játék

wine-gecko 2.47.3-1.1 (amd64)
Gecko alapú böngésző a WINE Windows emulátorhoz

x.org-font-util 1.3.3-1.1 (amd64)
X font eszközök

x.org-server-dev 21.1.4-1.1 (amd64)
X.Org grafikus felület - fejlesztői fájlok

x.org-server-dmx 21.1.4-1.1 (amd64)
X.Org grafikus felület - elosztott többképernyős szerver

x.org-server-nest 21.1.4-1.1 (amd64)
X.Org grafikus felület - skatulyázott szerver

x.org-server-vfb 21.1.4-1.1 (amd64)
X.Org grafikus felület - virtuális framebuffer szerver

x.org-server 21.1.4-1.1 (amd64)
X.Org grafikus felület - alap szerver

x.org-xwayland 22.1.3-1.1 (amd64)
X kliensek futtatása wayland alatt