[UBK users] UBK4 telepítés

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2022. Júl. 1., P, 21:58:06 CEST

Üdv!Most felraktam az új .iso-ról az UBK4-et. Most hogy az sddm újratelepítésével nincsen probléma, az simán megoldotta a bejelentkező képernyő sötétséget. Működik a belépés ahogy kell.Köszönöm a gyors reagálást!Tehát a probléma nem az sddm<->hardwer inkompatibilitással van. Ahogy eddig is ezzel a módszerrel használtam az sddm-et.( Más: Megpróbáltam a telepítéskor kipiálni a titkosított rendszer telepítését, na akkor a telepítő a grub kiírásakor sajnos hibával leáll.Sajnos újra is kell bootolni, mert a telepítő nem engedi, hogy újra ugyan arra a partícióra telepítsek. Ja persze a régi grub is elszállt, így a régi op.rendszerrel sem lehet indulni kapásból.)