[UBK users] UBK4 telepítés

toccata negalap at gmail.com
2022. Feb. 13., V, 09:31:55 CET

Sziasztok!

Végülis újra tepeítettem a rendszert. Elvileg minden rendben megtörtén.

Aztán újraindítás után se jelzett semmi hibát. Azonban egy pillanatra
felvillan a karakteres beléptető felület, majd eltűnik és megjelenik
fekete háttér előtt a grafikus egérmutató, és ennyi. Innen nem megy tovább.

Ctrl+Alt+F5-re váltva be tudok lépni root-ként is és felhasználóként is.
Hogyan tudnám működésre bírni a grafius felületet?

Pendrájvról telepítettem, amivel több alkalommal is készítettem már
telepítést.

Köszönet előre is.