[UBK users] hiba UB4 frissítés közben

toccata plasztonik at gmail.com
2022. Feb. 12., Szo, 07:25:33 CET

Sziasztok!

Ismét beleszaladtam egy frissítési hibába.

Synaptic-kal UBK4-en frissítettem a gThumbot, aminek 127-es hibakód lett
a vége és a brasero-ra hivatkozott. Sajna képernyőfotót nem készítettem.
:( Nem értettem, mi köze van a kattőnek egymáshoz, pláne, hogy a Brasero
fel se volt telepítve.

Az igazi meglepetés ezután következett, amikor ezutm már egyiket se
engedte a Synaptic se eltávolítani, se újratelepíteni. Mert állandóan a
127-es hibát jelezte.

Aztá gondoltam, kikapcsolom. Későbbi újraindítás után viszont már
bootolásnál is hibát jelzett, ami korábban nem volt (lásd a fotón),
továbbá a grafikus felület se indult el.

Mit tudok vele kezdeni? Helyre tudom valahogy hozni?

Köszönet előre is.