[UBK users] SD kártya

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2022. Feb. 2., Sze, 11:59:54 CET

Az a helyzet hogy a hiba egyik pillanatról a másikra jelent meg, mikor is
ki akartam volna másolni a képeket a Samsung mobiltelefon micro SD
kártyára, de az adat olvasás közben minden lefagyott.
Megpróbáltam Mint, UHU, és az LG telefonon is, de egyik sem ismerte fel.
Egyedül csak az UHU jelezte hogy ismeretlen fájlformatum...
Egyelőre nem formatáltam le, mert hátha visszanyerhetőek valahogyan a
fényképek. A memória kártya típusa egy 4 GB-os Adata micro SD volt, amit
már 3 éve használok.