[UBK users] users digest, 63 kötet, 15 szám

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2022. Aug. 25., Cs, 23:44:37 CEST

Akkor jó.
Az UBK4 és a Mint 21 remélem remek párosítás lesz. Sajnos az UBK4 - Mint 20
együtt nem váltak be. Az UBK4-ben majdnem minden jól működött, de a Mint 20
nem váltotta be a reményeimet.
Az eddigi top favoritom mégis az UBK3 - Mint 19 kombó volt.
Pár barátomnak kiirtam UBK3 telepítő DVD-t lemezt, mert szerintem ez a
legbiztosabb és legtartósabb módja a telepítésnek. Sajnos kétszer is
felsültem a pendriveokkal, ezért aztán USB-s DVD olvasót használok laptop
telepítéshez.