[UBK users] Dual-boot

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2021. Sze. 29., Sze, 17:37:57 CEST

Őszintén megvallva az UBK4 és a Linux Mint 20 egyáltalán nem túl jó
párosítás, az UBK3 és a Mint 19 viszont annál inkább.
A baj csak az, hogy a Mint 19 csalk 2023-ig kap támogatottságot, de az UBK3
esetében sajnos nem tudom, meddig lesz még.
Az UBK4 és a Mint 20 ugyanazokat a hibákat szokta produkálni. Az Xfburn
bekapcsolás után csak egyszer használható. A firefox böngészési előzmények
valamint a címjegyzék nehezen törölhetőek. A Brasero mindkettőben rendkívül
jól és gyorsan működik. A Celluloid és a VLC kiváló videólejátszók. A Mint
20-ban a Qmmp nem a legjobb, mertott egy érdekes hiba keretében átfut az
mp3 fájlon mint valami betárcsázás, és ennyi, az UBK4 viszont hibátlan.
Az UBK4 grafikailag szépen kivitelezett a Mint 20-hoz és az UBK3-hoz
viszonyítva, és jól kezeli az alaplapi Intel GMA.
Egy SSD telepítésen gondolkodom, de nem tudok dönteni, mert lenne egy 480
GB-os Kingston, egy 512 GB-os Samsung EVO, egy 250 GB-os Silicon Power, és
egy 128 GB-os Micron SSD.
Sajnos csak a Kingston SSD-t ismerem, a többiről nem sok ismeretem van.

Aki tud annak várom építő jellegű tanácsát.