[UBK users] Xfburn megint...

Imi Mester mesterimreur at gmail.com
2021. Sze. 4., Szo, 07:27:13 CEST

László, én nem teszteltem, de érdemes lenne úgy hibát jelenteni, hogy
terminálban futtatod az xfburn alkalmazást, és a fagyást a kimenet majd
mutatja, amit a GitLab-on bemásolsz a jelentésbe.

Lehet így (részletesebb kimenetre a kézikönyve nem ad útmutatást),

xfburn

és a GNU Debuggerrel is.

gdb xfburn

run

Bonyolultabb tesztek is vannak, mint a run.
A kilépés a tesztből:

quit

A másik, hogy milyen írásnál fagy, mind a négyfélénél, vagy csak az
egyiknél, és akkor melyiknél. GitLab-a kéne ennek is mennie. Illetve CD
vagy DVD-e az alany, egyik, másik csak írható vagy újraírható. Röviden,
de mégis részletesen érdemes hibát jelenteni.

Üdv