[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK3 main ] Calibre hiba

Kiss Attila attuska1952 at gmail.com
2021. Május. 7., P, 08:11:25 CEST

2021. 05. 06. 21:43 keltezéssel, ! Annonymous írta:
> Sajnos a calibre nálam nem működik. Mikor könyvet nyitnék meg az
> ablakban csak az látszik ami megnyitáskor mögötte volt.
>
>     rdszemet:/usr/lib/calibre/bin$ ./ebook-viewer
>     ./ebook-viewer: error while loading shared libraries:
>     libcalibre-launcher.so: cannot open shared object file: No such
>     file or directory

Pedig van olyan. /usr/lib/calibre/lib/libcalibre.launcher.so

Szerintem a menüpontból kell indítanod és nem terminálból valamely
mappából (rdszemet:/usr/lib/calibre/bin$ ./ebook-viewer), hogy a fenti
lib a calibre számára elérhető legyen.

A /usr/bin/calibre egy szimbólikus link, amely a
/usr/lib/calibre/calibre binárisra mutat, amely számára elérhetők a
saját libjei.

Nálam működik, most töltöttem le a Buda halála e-book könyvet és olvasom
a pécén. Nincs e-book eszközöm.