[UBK users] UBK4 frissítés után nincs net

toccata toccata at euromail.hu
2021. Már. 7., V, 14:14:44 CET

Sziasztok!

Félve ugyan a frissítéstől, hogy mi nem fog stimmelni, azonban
megcsináltam az egyik gépen.

A félelmem beigazolódott. Lásd a mellékelt képernyőfotókon. A többi
stimmelt, és az újraindításig minden rendben ment is tovább. A
meglepetés az újraindítás után fogadott.

Nincs net a gépen.

A wifihez elvileg csatlakozik, de a netet nem éri el.

Csatlakoztattam kábellel is, akkor se lett net.

Bekapcsoltam a telefonomon a wifi hotspotot, arra is kapcsolódik, (a
telefonon is látom, hogy csatlakozva van), ám a netet akkor se éri el.

Most ugyanazona vason egy külső vincsin futó UBK4-ről jelentkezem.

Mi mehetett mellé, és hogyan tudom orvosolni?

Köszönet előre is.