[UBK users] Weboldal, fórum

Zoltan Siposs zoltan.siposs at gmail.com
2021. Júl. 21., Sze, 13:15:18 CEST

Kedves UBK Csapat!

Azt szeretném megkérdezni, hogy terveztek-e az UBK UHU-Linuxnak nagyobb
nyilvánosságot adni? Én időről időre kipróbálgatom és szerintem többet
érdemelne a munkátok, mint így elugni a paraván mögé és jó lenne egy
elterjedtebb és eredeti magyar Linux disztró, a sok *buntu helyett.

Esetleg egy informatívabb weboldal és egy fórum sokat dobna az ismertségen,
már amennyiben nem  szándékos, hogy nem akartok nyitni.

Magam is az öreg Linux-motorosok közé tartozom, de azért úgy átom, hogy a
levelezési lista már nem teljesen korszerű és hatékony csatorna.

További jó munkát kívánok!

Üdvözlettel,

Siposs Zoltán