[UBK users] Érdekes probléma

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2021. Feb. 7., V, 21:32:42 CET

A mai nap folyamán ép a facebookon Tuareg - Szabó Gábor élő videóját
néztem, mikor is az egész facebook, az egér, a billentyűzet szóval minden
egyszerre lefagyott.
A reset gomb a legjobb barát, gondoltam én, és "ráütöttem". Nos a
bejelentkezése a rendszernek nagyon furára sikeredett a képen is látható
hogy szellemképes lett, ami soha nem fordult még elő.
De utána a rendszer mégis szépen stabilan felállt. azóta minden rendben
működik.