[UBK users] Összehasonlítás

Kiss Attila attuska1952 at gmail.com
2021. Aug. 26., Cs, 11:23:02 CEST

2021. 08. 26. 6:20 keltezéssel, László H. írta:
> Túl vagyok az első napi UBK4 - Linux Mint 20-as telepítésen, és sajnos
> mind a két rendszerben vannak kisseb hibák.

Örülök,hogy sikeredett.
> Xfburn - egyik rendszerben se működik, anno, ez a Mint 19-ben se ment
> a kezdetekor.
>
> Brasero - UBK4-en tökéletesen működik, Mint 20 nem képes lezárni az
> adatlemezt.
>
> Chromium - UBK4 el se indul, Mint 20 nem veszi át a weboldal címeket,
> ez a Mint 19 esetén is így volt fél évig.
>
> Firefox - UBK4 csak az indavideo nem indul el rajta, Mint 20 olykor
> sajnos belassul, vagy megfagy a rendszere.

Ezeket a Mint hibákat talán nem ártana a sogtagű MInt magyar közösségnek
és fejlesztőknek jelezni. Az UBK4 visszajelzést köszönjük (mi
nagyságrenndel kevesebb vagyunk), örülök, hogy nincs velük különösebb
gond. A Chromium UBK4 hibájára talán Rezső ráhasal, ez a progi az ő asztala.