[UBK users] Szomorú nap

László H. hegedus.laszlo.2 at gmail.com
2021. Aug. 24., K, 22:10:33 CEST

Ma 2021 Augusztus 24-én az UHU UBK3 rendszer alatt a Seagate Momentus
5400-as merevlemez elhalálozott.
A kikapcsolódás folyamán elkezdett kerregni a meghajtó, így tudtam hogy
sajnos itt a vég.
Közelítőleg 280 GB adat veszett el, de szinte minden egyes nap végeztem
biztonsági mentést két darab 500 GB-os USB-s merevlemezre, és DVD-kre.
Kicsit sajnálom hogy elveszett az UBK3, mert nagyon jó rendszer volt,
szerettem vele dolgozni, soha nem volt vele semmi problémám.
A holnapi nap folyamán nekiállok a Dual Boot-os Linux Mint 20, és az UBK4
feltelepítésének egy 320 GB-os HGST vagy Seagate merevlemezre, mert a másik
SSD-t a gépekből oda adtam tesó gépének.
Remélem holnap már gépről tudok majd bejelentkezni.
Sziasztok addig is.