[UBK users] rendszer monitor

toccata toccata at euromail.hu
2021. Aug. 23., H, 19:10:13 CEST

Tegnap ismét frissítetem a rendszert, benne a Mate-t is.

Ma pedig azt vettem észre, hogy a Rendszer/Beállítások/Hardver menüből
eltűnt a Hang.

Mellékelek két képernyőfotót.

Az egyik a frissitett Matéról készült (itt már nincs Hang), a másik egy
másik gépről (itt még megvan a Hang), ahol kb. két hónapja volt utóljára
frissítés.

Vajon a Mate fejlesztői szerint feleslegesek ezek? És még mik lesznek azok?