[UBK users] Weboldal, fórum

Kiss Attila attuska1952 at gmail.com
2021. Aug. 1., V, 19:52:15 CEST

2021. 07. 21. 13:15 keltezéssel, Zoltan Siposs írta:

> Azt szeretném megkérdezni, hogy terveztek-e az UBK UHU-Linuxnak
> nagyobb nyilvánosságot adni? Én időről időre kipróbálgatom és
> szerintem többet érdemelne a munkátok, mint így elugni a paraván mögé
> és jó lenne egy elterjedtebb és eredeti magyar Linux disztró, a sok
> *buntu helyett.

Szerintem is többet érdemelne. Én nem tervezem legalábbis egyelőre a
reklámot, weboldalt, fórumot, nagyon jól elvagyok a csomagolgatással.
Más disztrót nem is használok, csak UBK1/2/3/4 -et. Nem véletlen!

Az ötlet egyébként szerintem nagyszerű, de ki az aki megvalósítja? Lehet
bátran jelentkezni!

Mostanság Rezső a főnök mifelénk, neki elegendő anyagilag, meg idejét
tekintve a tárolók fenntartása, meg a leendő UBK5 -el való foglalkozás.
Nekem meg elegendő az eddig kiadot UBK verziók csomagjainak lehetőleg
napi szinten való tartása. Mostanság ráadásul egészségügyi problémáink
is vannak...