[UBK users] UBK4 telepítés

toccata toccata at euromail.hu
2020. Sze. 2., Sze, 09:05:30 CEST

Sziasztok!

Letöltöttem a 08.01.-i UBK4 iso-t, majd telepíteni akartam egy
pendrájvra ( UBK3 telepítő helyére). Csakhogy a Brasero az istennek se
fogadta el célként.

Tettem egy próbát a Lemezképíróval, ami jelezte, hogy elkezdte a
feladatot, ám az előre haladásról semmi viszajelzést nem mutatott. Jó
idő után eluntam és lekapcsoltam. A következő újraindításnál meglepetten
tapasztaltm, hogy a telepítés rendben megtörtén és elindult az UBK4
telepítő a pendrájvról.

No, gondoltam egyenesben vagyok. Korai volt az örömöm.

Többszöri próbálkozás után sikerült feltennem az UBK4-et a külső
vincsire és el is indul, minden zöld, sehol egy piros jelzés. Mikor
mindennel végzett a bal felső sarokban kiírja a gép nevét, aztán egy idő
után eltünteti, mejgelenik helyette egy kurzor majd pár másodperc múltán
az egérmutató (eddig minden ugyanaz, mint a telepítőn), ám innentől
kezdve nem történik semmi.

A vas ugyanaz. A telepítő elindul, használható, ám a telepítettnél a
beléptetés nem történik meg.

Mi lehet a bibi?

Köszönet előre is.

toccata/Gábor