[UBK users] Fwd: Re: Thunderbird hiba? És gThumb.

toccata toccata at euromail.hu
2020. Okt. 1., Cs, 21:19:17 CEST

> Első blikkre úgy tűnik, jó lett, némi kacatolás után. Már ami a Mate-
> illeti. Ugyanis a gdm-et le kellett tiltanom, mert a "Jaj! Valami
> elromlott..." fogadott helyette. Az sddm pedig rendben működik, s a
> Mate is.
> Ezen a gépen (Lenovo) is most frissítve van minden, ám a gnome egyik
> verziója se működik, ugyanúgy, ahogy a másikon (HP) se.
> Érdekesség, hogy a HP-n a fájlkezelőkben és Gthumb-ban is megjelennek
> videók bélyegképei, ellenben a Lenovo-n továbbra sincsenek.
> Egyenként össze kellen hasonlítgatnom, hogy mi két gépre
> [...]

Nos, megejtettem a két rendszer összehasonlítását.
Nagy eltéréseket nem találtam, azért megörültem, amikor azt láttam,
hogy Lenovo-n nincs fenn a sushi.
Nosza feltettem, ám semmi se lett jobb. Restart után sem.
Amik szintén nem voltak fenn a Lenovo-n:
garcon
gnome-common
grilo
libexo
libgfbgraph
liboauth
libxfce4ui
libxfce4util
perl-file-mimeinfo

Valamint még pár python3-valamik, amikkel nem foglalkoztam, mert nem
hiszem, hogy közük lenne a video thumbnailekhez.

Fentieket feltettem, ám minden maradt a régiben. :(