[UBK users] Xfburn

Lake Vest lakevest at post.com
2020. Nov. 2., H, 23:52:37 CET

On 2020. 11. 02. 22:54, László H. wrote:
> Nos az Xfburn az egyik kedven DVD író amit nagy szeretettel használok,
> de audió CD-t egyáltalán nem tud írni, az mp3-at nem tudja átkonvertálni.

A fenti mondatnak nincs olyan része, amelyik ne lenne hibás.

Az XfBurn igenis tud Audio CD-t írni. Már rögtön a kezdő képernyőn
látható is ilyen fő funkció.

Audió sávokat csak WAV formátumú állományokból lehet közvetlenül a
lemezre írni. Ha a hanganyag valamilyen más formátumban van tárolva,
akkor azt előbb WAV-vá kell alakítani. Az ilyen átkonvertálásokat én
parancssorban szoktam előre megcsinálni, ffmpeg-gel. De ha telepítve van
a megfelelő GStreamer plugin, akkor automatikusan, röptében is elvégzi a
konvertálást az XfBurn, így "látszólag" közvetlenül mp3-ból is írható
Audio CD.

https://linuxreviews.org/Xfburn