[UBK users] Ki- és bejelentkezés grafikus módban

papp gábor anacrusis at freemail.hu
2020. Május. 28., Cs, 12:26:14 CEST

Tisztelt Fejlesztők!

Néhány napja telepítettem a laptopomra az UHU-Linux UBK3-at. Először is köszönet mindazoknak akik ezt a nagyszerű disztribúciót a hivatalos kiadások lezárulta után is tovább fejlesztik. Sikerült is minden lényeges dolgot beállítani (internet, nyomtató). Menet közben azonban beleütköztem egy problémába: az „uhu kijelentkeztetése” nálam nem működik, ami azt jelenti, hogy grafikus módban nem tudok kijelentkezni, illetve felhasználót váltani. Amikor ezzel próbálkozom, egy pillanatra felvillan a bejelentkező ablak, de aztán az eredetileg bejelentkezett felhasználófiók tér vissza újra. Talán ezzel van összefüggésben az is, hogy a képernyő zárolásából nem csak a felhasználó jelszó begépelésével lehet visszajutni a bejelentkezett felhasználófiókba, hanem a „Felhasználóváltás”-sal is. Hogyan tudnám a bejelentkezéseket rendeltetésszerűen használni?

Üdv:
andrs