[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK3 main ]

Imi Mester mesterimreur at gmail.com
2020. Már. 30., H, 18:28:06 CEST

Az alkalmazás automatikus indulásának kikapcsolása ez...?

Köszi.

> Az alkalmazás frissülésekor a  parancssort tapasztalatom szerint
> szükséges újra lefuttatni
> UHU alatt is ugyanígy szükséges-e a frissítés utáni parancssor futtatás,
> illetve van-e módszer, amivel megoldható véglegesen a történet?

Nem igazán értem mire gondolsz, kifejtenéd?

Arra, amikor egy új verzió érhető el, az a frissítés ugye.
A frissítést alkalmazom, majd - valamikor - újraindítom a rendszert, akkor a rendszerrel indul az alkalmazás is, panelen látom, megjelenik az ikon. Nem néztem utána a megoldásnak, de a systemctl-lel korábban mindezt kikapcsoltam... . Jó lenne, ha a frissítés nem írná felül a rendszer beállításaim.
Én már egy ideje használom, egészen pontosan telepítve van. Ezáltal jött már néhány frissítés, és ezek mindegyike felülírta a disabled beállítást. Ezért tudok erről a jelenségről.

> Jó, hogy bekerült ez a csomag is. Köszönöm.

Ez a csomag most majdnem csak véletlenül került be. Ha valamire igény
van és nincs belőle csomag, akkor írni kell a listára és elég
nagy valószínűséggel megcsináljuk.

Igen, írtátok már ezt. Most nagyon ötletem nincs.
Illetve: Telegram Desktop? Webes felülete is van, persze, az is használható. Nem is néztem, benne van-e már az UHU-ban. Ha igen, akkor tárgytalan. Nem igazán fontos, telefonon is fenn. Ha másnak is igénye, akkor... .
A Vibert nem telepítettem most PC-re, de nem is szeretnék minden „vacakságot” a PC-re is telepíteni. Csak sajnos, nem én válogatom meg, másokkal milyen alkalmazással tudok társalogni.