[UBK users] (nincs tárgy)

peritus peritus at freemail.hu
2020. Már. 12., Cs, 16:58:13 CET

Szia!

2020. 03. 12. 17:23 keltezéssel, László H. írta:
> [...]
> fogadott egy villogó egér kurzorral.
> Az UBK1 telepítése sikeres volt, de semmilyen frissítés nem érhető el vele.
> Az UBK2 már a telepítés előtt, de volt mikor közben kilépett, itt még
> kétszer próbálkoztam, de aztán két kávé után feladtam.
> Az UBK3 rendben indult, a telepítés eljutott a merevlemez
> partícionálásán is túl.....de aztán kilépett.
> Mondanom se kell mennyire hallhatták a szomszédok azt a káromkodást amit
> a Win 98 okozott a kék halállal anno.
> Egy Linuxos ismerősöm mondta hogy valószínűleg az UEFI BIOS és az UBK2

Előfordulhat, bár erre elég kicsi az esély.
Biztos vagy benne, hogy az alaplap beállítása és a harddiszkek jól
vannak belőve?
Pl partícíós táblák típusa. Nem ismerem az alaplapot, hogy pl tudja-e
kezelni a vegyes  módokat.
A boot eszköz kiválasztását bios-ban vagy a grub-ban követed el?
Ez utóbbi esetben muszáj egységes partícinálásnak lenni.
Mindenképpen javaslom, hogy a szükséges partíció műveleteket a
telepítés megkezdése előtt csináld meg a gparted-del,
telepítéskor már csak kiválasztod és megadod a csatolási pontokat.
Azt is vedd figyelembe, hogy uefi módban a grub mindenképpen arra az
eszközre kerül amelyiken az aktív efi partíció van.

Próbálkozunk... :)

Üdv.