[UBK users] (nincs tárgy)

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2020. Már. 12., Cs, 15:02:22 CET

> Egy kérdés: Az UHU UBK összes verziója az UHU 3 LTS-re épült?

Onnan indult ki, de az UHU 3 neve ellenére nem LTS, nincs karban tartva
(nem is lehet már), csak 32 bites.

Az UBK1 áll a legközelebb az UHU 3 -hoz, ő is csak nagy nehézségek árán
tartható karban, napra készre hozása már lehetetlen.
Nekem egyik kedvencem az UBK1/64, mindennapos használatban, rajta
fejlesztem most az UBK4 -et.
Az UBK2 tiszta 32 és tiszta 64 biten is létezik, gyors indulású.
Az UBK3 már csak 64 bites, nagyon jól sikeredett szerintem.