[UBK users] (UBK3) tapasztalatok

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2020. Jan. 26., V, 09:32:40 CET

2020. 01. 25. 23:45 keltezéssel, ! Annonymous írta:
> De mindegy is, ha lesz is a jövőben még ilyen akkor majd meg lesz
> oldva, csak gondoltam hasznos lehet.

Remélem, hogy nem lesz.
> A libreoffice-al mi lehet? OK, hogy nem stabil verzió, de a java
> runtime beállításoknál nem is lehet beikszelni, hogy használja.(java
> elvileg fent van) Ez lehet probléma? Én gyakorlatilag mindig az
> openoffice-t használtam, nem ismerem az LO-t hogyan kéne működnie.
> Olyan érzés a táblázatkezelő, mintha a "grafikával" szenvedne. Ha csak
> kitöltök 4-5 cellát akkor nem venni észre, de egy pár oldalnyi
> táblázatnál már nem jó. Régebben (már UBK3-n) ezt nem vettem észre,
> majd lehet megpróbálok egy régi verziót felkényszeríteni, csak ti
> hátha okosabbak vagytok.

Én linux alatt táblázatkezelés téren tudatlan vagyok, utoljára win XP
alatt foglalkoztam táblázatkezeléssel és táblázatokkal, elég profi módon
a munkahelyemen, örülök, hogy már nem kell ilyet tennem. Szerintem tök
mindegy, holy melyiket használod, a világ *.xls és MS körül forog,
amelyik windóz kompatibilis (Az is jópofa, hogy az egyes MS xls kezelő
verziók már egyáltalán nem kompatibilisek egymással), az már jó.

Én csupán elindítottam az egyes linoxos táblázatkezelőket, ha elindult
és megjelent az üres táblázat, elégedetten abba is hagytam a
tesztelését. Az egyes táblázatkezelők működésében meg azok fejlesztői az
illetékesek.