[UBK users] (UBK3) tapasztalatok

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2020. Jan. 25., Szo, 12:13:52 CET

-------- Eredeti levél --------

Feladó: Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com>
Dátum: 2020 január 25 11:28:04
Tárgy: Re: [UBK users] (UBK3) tapasztalatok
Címzett: users at lists.ubk.hu

2020. 01. 25. 8:15 keltezéssel, ! Annonymous írta:
> Hibák történtek a feldolgozáskor:
> packagekit

Az előző packagekit csomagban, mely most a rendszereden van, nem voltak
service fájlok, az azt megelőzőben ellenben voltak. Amire frissíteni
szeretnél, abban újból vannak, mert ezek szükségesek a gnome-packagekit
működéséhez.

A sikeres frissítéshez csinálj előbb ilyen üres fájlokat, hogy
megtalálja és ne nyavalyogjon a synaptic!

Rootként add ki ezeket:

touch /usr/lib/systemd/system/packagekit.service

touch /usr/lib/systemd/system/packagekit-offline-update.service

Ezzel lesznek ilyenek már, amelyek hatására a frissítése sikerülni fog.