[UBK users] (UBK3) tapasztalatok

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2020. Jan. 25., Szo, 08:15:45 CET

Üdv.
Ha már így pörög a levelező lista gondoltam én is megosztom tapasztalataimat, én elsődleges rendszerként használom az UBK3-t:
-Packagekit frissítés :

Preparing to unpack .../packagekit_1.1.13-1.4_amd64.uhu ...
Failed to disable unit: Unit file packagekit.service does not exist.
dpkg: figyelj!: old packagekit package pre-removal script subprocess returned error exit status 1
dpkg: trying script from the new package instead ...
Failed to disable unit: Unit file packagekit.service does not exist.
dpkg: error processing archive /var/cache/apt/archives/packagekit_1.1.13-1.4_amd64.uhu (--unpack):
 new packagekit package pre-removal script subprocess returned error exit status 1
Failed to enable unit: Unit file packagekit.service does not exist.
dpkg: error while cleaning up:
 installed packagekit package post-installation script subprocess returned error exit status 1
Preparing to unpack .../libxkbcommon_0.10.0-1.1_amd64.uhu ...
Unpacking libxkbcommon (0.10.0-1.1) over (0.8.4-1.3) ...
Hibák történtek a feldolgozáskor:
 /var/cache/apt/archives/packagekit_1.1.13-1.4_amd64.uhu
Egy csomag telepítése meghiúsult. Kísérlet a helyreállításra:
Beállítás: libxkbcommon (0.10.0-1.1) ...
  Running ldconfig ...
dpkg: error processing package packagekit (--configure):
 package is in a very bad inconsistent state; you should
 reinstall it before attempting configuration
Hibák történtek a feldolgozáskor:
packagekit

(.zip fájlt nem tudtam kicsomagolni, de nem is jártam nagyon utána...)
- Gimp: A betűtípusokat nem találja, pl. felíratott nem lehet készíteni.
- Libreoffice: Igazából a táblázatkezelőről tudok nyilatkozni, hogy használhatatlanul lassú, UBK1-et kell indítanom openoffice-hoz ha csinálnom kell valamit.
Nem tudom számít-e de a beállításoknál nem talál java rendszert.
Az hogy csak a szabványos lapméretekkel lehet nyomtatni azzal nem tudom lehet e valamit kezdeni, de ez csak mellékes.