[UBK users] Deluge, GMIC

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2020. Feb. 14., P, 15:34:19 CET

> A G'MIC Gimp plugin-ból nem készülhetne hivatalos csomag, szerintem sokan hálásak lennének...?!
> Köszi!
Megnéztem, de a gmic forrása nálam nem akar lefordulni, szinte örök
időkig vár, amit eluntam egy fél óra után, miután még mindig ne tudott
lefordítani egy C forrást a masinám, amibe beleragadt. Megszakítottam a
fordítási folyamatot, lehet, hogy az én gépemet a bűnös. (4 Gb RAM,
intel dual core pc, 8 Gb swap.)
Már több ezer forrást leforgattam, de ezzel valami gubanc van.
Talán valaki más.