[UBK users] UBK3 - MySQL user

toccata toccata at euromail.hu
2020. Feb. 10., H, 17:08:37 CET

2020. 02. 10. 1:43 keltezéssel, Páder Rezső írta:
> Ez elég érdekes így. Nálunk a felhasználók 1000-től indulnak, az alatt
> csoportok vannak. Azaz 1000-es csoport nem létezik.
> A mysql home könyvtára pedig általában a /var/lib/mysql.
> /home/mysql-ről még nem hallottam.
> Ezek mind a xampp hülyeségei.

Eddig is használtam minden verzióban az Xampp-ot ám ilyen még soha nem
történt.

Egyébként ahogy írtam is, /home/mysql könvtár nem jöt létre.

> Annak a konfigjában is beállítható, hogy rejtse el, de igazából a mysql
> usert kellene rendbe tenni.
Ezt hol tudom megtenni?
> Honnan akarod törölni?
Felhasználók közül akartam törölni, ám ahogy írod, ott ténylgesen nem
jött létre.
> Inkább a két session keveredhetett össze, mivel a képernyő tetjén a
> mate alap panelja van.
Igen és ez hogyan történhetett meg?
> Normális beléptető pedig be sem enged root-ként.

Ez a jelenség mind a három (UBK3) telepítésnél megtörtént, amikor a
Cinnamont feltettem, és mindig csak egyszer, ahogy korábban is írtam  már.