[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK4 main ]

Imi Mester mesterimreur at gmail.com
2020. Aug. 1., Szo, 22:49:17 CEST

Telepítettem a grafikus beállításokban az angol (US) és a francia nyelvet.

Ha az about:config beállításban, itt ez a beállítás,

intl.locale.requested;hu

akkor a felület nyelve magyar.
Ha a grafikus beállításokban felülre teszem bármelyiket, akkor azon a
nyelven indul, az érték erre változik (bővül):

intl.locale.requested;fr,hu

Megcserélve,

intl.locale.requested;fr,hu

megint magyar.

Vagy:

intl.locale.requested;hu,fr,en

Ez nem működik (terminálban),

firefox-esr --UILocale fr

firefox-esr --UILocale fr_FR

firefox-esr --UILocale fr-FR

nem lesz francia a nyelv. > firefox -help
A Firefox ESR is telepítve, azzal kísérleteztem.

Esetleg ez segít.