[UBK users] Frissitési gond

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Sze. 23., H, 21:32:09 CEST

Az apt számára az ftp elérés többé nem lehetséges, a tárolónk
üzemeltetője/fenntartója megszűntette.

A helyes és elérhető cím: http://download.ubk.hu/pkg/ubk2/main/amd64

Írd át a synaptic tárolójában, vagy a /etc/apt/sources.list fájlban!

Ezután a frissítéskor már az új apt elérhető lesz, amiben már csak ez
szerepel, tehát azt fel kell frissítened!

Ne lepődj meg, ha majd ezután a kernel is frissíthető lesz, ha azt
befrissíted (fel fogja telepíteni az új dracut csomagot), akkor a
mkinitrd csomag már feleslegessé válik. A mkinitrd leszedhető, annak
ellenére, hogy ez alapvetőnek van titulálva, nem kell félni a
leszedésétől, mert ezt váltotta fel a dracut.

Jóval kisebb initramdiszk (220 Mb helyett 10 Mb) lesz a telepítményeden,
a rendszer indulása is jóval gyorsabb lesz.