[UBK users] UBK3 mate kernel frissítés után.

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Nov. 8., P, 19:28:53 CET

2019. 11. 08. 19:12 keltezéssel, ! Annonymous írta:
> Megpróbálkoztam egy frissítéssel, kernel sddm és egyéb apróság. De
> utána nem indult a grafikus rendszer.
> Még nvidiát próbáltam újratelepíteni, de nem segített

A kernelt nem lett volna szabad frissíteni, mert a tőle függő modulok
(nvidia, satöbbi nincsenek a tárolóban lévő kernelhez passzítva.

Az alaptelepítésre meg ne a régi isót használd, hanem az elérhetőt.
http://download.ubk.hu/iso/UBK3/UHU-Linux-UBK3-MATE-20191022-amd64.iso

A feltelepített rendszerre meg nem szabad frissíteni az alaptárolóba
megjelent ideiglenes csomagokra. (kernel, sddm, satöbbi). Még nincs
kiadva, az sddm problematika körül dolgoznak azok, akiknek intel GPU
-juk van. Az nvida csomag még a 4.19.72 -es kernellel hajlandó csak működni.