[UBK users] UBK3 plasma teszt

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Nov. 6., Sze, 17:48:07 CET

2019. 11. 06. 15:24 keltezéssel, Fekete Andras írta:
> EliteBook 8460p a laptop és egy Benq G900WA monitor.

Keresgéltem a laptop specifikációja után. Ugyanis a legizgibb ez az sddm
rakoncátlankodás.

https://support.hp.com/au-en/document/c02753879

*Models with discrete graphics*:

  *
    AMD Radeon HD 6470M with 1GB dedicated DDR3 video memory
  *
    Microsoft DirectX 11 (Shader Model 5.0) and OpenGL 4.0 capable
  *
    AMD Eyefinity Technology supports up to four independent displays
    when using an HP Advanced Docking station

*Models with integrated graphics*:

  *
    Intel HD Graphics 3000
  *
    Microsoft DirectX 10.1 (Shader Model 4.1) and OpenGL 3.0 capable

Találtam egy sddm bugreportot. Gondolom, hogy az olcsóbb típusú
laptottyod van integrált Intel HD Graphics 3000 -al.

Az biztos, hogy nem vagy egyedül a világon ezzel az sddm problémával.

Tehetnél egy kísérletet a telepítővel! Ha bejön a live MATE, akkor, ha
kilépsz a munkamenetből megjeleneik az sddm üdvözlő?

Én személy szerint örülnék, ha nem jönne be, mert akkor biztosan vacak
az isón lévő intel GPU drájver mennyiség.