[UBK users] [UBK dev] UBK3 kinyírtam!

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2019. Nov. 4., H, 06:49:21 CET

Hát megszenvedtem vele, de úgy néz ki most nagyjából megy az új rendszer.
-Először akármit csináltam a bejelentkezésnél, a grafikus felület indulásánál (ahogy írtad) feketeség fogadott, egér kurzorral. (intel alaplap, geforce 8400 GS vkártya)
Itt egy kis észrevétel: Nagy segítség lett volna, ha van beállított netem, mert parancssorból fogalmam sincs, hogy tudnám beállítani a netet; nyilván a jelszót nem lehet csak úgy beírni valami konfigurációs fájlba. Próbáltam hálózattal telepíteni, de sajnos nem örökölte meg a net beállításokat. Mondjuk ez lehet csak az én problémám és mindenki más közvetlen kábelkapcsolattal csatlakozik.
-Plusz problémát okozott, hogy nem indult el a tartalék UBK1-em se mert nem talált valami partíciót, elszórakoztam sok időt ott is az UUID-kel de azok stimmeltek. Most kivettem két partíciót az fstab-ból és megy... (azt hiszem, ezt még át kell néznem még egyszer...:D)
-Most parancssorból indítom az UBK3-at startx-el de szépen megy. Továbbra is ezt a rendszert szeretném használni, ha van rá igény, szólok, ha valami problémába ütközök.

+Kicsit szigorúnak találom a telepítőt, hogy csak biztonságos jelszóval enged tovább, elég lenne figyelmeztetni, itthonra az egyszerűbb jelszó is megteszi, de azért szeretném mindig használni bejelentkezéskor.