[UBK users] [UBK dev] UBK3 kinyírtam!

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2019. Nov. 3., V, 11:10:44 CET

Köszönöm!
Akkor mostantól nagyjából, honnan/hogyan indulnak a programok(parancsok) ha nincs bin sbin.
Csak hogy rálássak kicsit és ne fussak fölösleges köröket, reflexből.

Meg a dracut nál hogy néz ki a "mkinitrd"? Ha szükség lenne rá, mondjuk nvidia és egyéb pl tvtuner mókolások esetére?

Csak úgy nagyjából...