[UBK users] UBK3-dev

Szines en at szinesuvegek.tk
2019. Jún. 26., Sze, 13:00:18 CEST

Próbáltam, hátha. De mégsem. :( Csak eddig jut és fennakad a live rendszer. Gépről fut, tehát elvileg nincs kiírási gond. A hogyanja nem szokványos, de az eddigi UBK-k mindenikével működött - és nem csak.
Munkahelyi gép, Windowssal alapból. Ehhez nem nyúlhatok, ezért EasyBCD-vel készítek egy új indítási bejegyzést a WIndows mellé, mely a live ISO-t indítja. Ez indulás után keresi az UHU-Linux-Live lemezt, épp ezért az egyik particiót átneveztem UHU-Linux-Live -ra és ennek gyökerébe helyeztem az ISO tartalmát. Az eddigi UBK-k mind gond nélkül indultak ezzel a módszerrel.
Az első kép a 4 pingvines, normál indítás, a második az 1 pingvines, failsafe módban.
A gép - HP Elitebook 8460p.