[UBK users] UBK3-dev - június 28.

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Júl. 4., Cs, 13:38:12 CEST

> Ha ugyanez a felépítés marad, akkor a korább említett módszerrel már nem tudom elindítani? Vagy még nagyon fejlesztés alatt van?
Tudunk róla, a rendszer indító systemd több szálon indul, de valamilyen
kis nehezen kinyomozható légypiszok miatt miatt megáll.
Nem indul el a systemd-switch-chroot szolgáltatás, nem vált át a
ramdiszkről a rendszer a valódi fájlrendszerre.
Ez az isóval van így, egy felerőszakolt/frissített telepítményen már
többnyire indul, de ott is bizonytalan.
Egyelőre csak fejvakarás van.
Előbb, utóbb majd rendbe lesz téve, hisz jó rendszer a cél.