[UBK users] UBK3 - Gnome-commander

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Jan. 13., V, 09:15:47 CET

> Nekem nem létfontosságú (akkor már jeleztem volna), csak feltűnt a hiánya.

Mint Rezső is írta, ehhez jó sok már kidobott gnome2 függvénytárat
kellne újra visszarakni tulajdonképp csak a gnome-commander kedvéért. Ez
a gnome2 -höz készült valaha, de a gnome3 megjelenésével nem adaptálták
hozzá, magára hagyták.

Kétpaneles grafikus fájlkezelőnek Inkább használjunk mást és jobbat,
univerzálisabbat nála.

Én krusader hívő vagyok, annak ugyan kell egy pár kde lib, de
tulajdonképp desktop független.

Teljesen mindentől független, pascal nyelven íródott a double-commander,
az is sokkal jobban használható, mint a gnome-commander.
Igen nagy tudású és sokoldalúan konfigurálható. Szinte krusader színvonalú.

Vagy ott van a tuxcommander, mely kábé a gnome-commanderrel egy színvonalú.

De még a nem grafikus mc is többre képes, mint a gnome-commander.