[UBK users] UBK3 - Electrum

toccata toccata at euromail.hu
2019. Jan. 2., Sze, 07:57:45 CET

2019. 01. 01. 22:27 keltezéssel, Kiss Attila írta:

> Lehet, hogy valami python nincs feltelepedve nálad, indítsd el
> terminálban kiadva az electrum parancsot, hátha visszapofázik valami
> értelmeset.
>
> Én a teljes próba telepítményemre felrektam most kedvedért az elecrum
> -ot, amit én soha nem gog használni és elindult rendben.
>
> A fotót mellékelem.

Igazad volt.

Terminálban indítva:

[ecc] info: libsecp256k1 library not available, falling back to
python-ecdsa. This means signing operations will be slower.
Error: Could not import PyQt5 on Linux systems, you may try 'sudo
apt-get install python3-pyqt5'

Synapticcal feltettem a python3-pyqt5 csomagot.

Az ismételt indítás után ezt panaszkodja:

[ecc] info: libsecp256k1 library not available, falling back to
python-ecdsa. This means signing operations will be slower.
Traceback (most recent call last):
   File "/usr/bin/electrum", line 419, in <module>
     d.init_gui(config, plugins)
   File "/usr/lib/python3.7/site-packages/electrum/daemon.py", line 310,
in init_gui
     gui = __import__('electrum.gui.' + gui_name, fromlist=['electrum'])
   File "/usr/lib/python3.7/site-packages/electrum/gui/qt/__init__.py",
line 36, in <module>
     from PyQt5.QtGui import *
ModuleNotFoundError: No module named 'PyQt5.sip'

Hogyan tovább?