[UBK users] UHU hálózat

toccata toccata at euromail.hu
2019. Feb. 3., V, 21:45:18 CET

Sziasztok!

Egy ideje foglalkoztat a gondolat, hogy a meglévő gépeimet (két asztali
és egy laptop), melyek mindegyikén az UHU UBK3 van telepítve és egy
routeren keresztül kapcsolódnak az internetre, valamiképpen jó lenne egy
hálózatban látni, hogy esetenként ne pendrájvon kellejen adatokat
áthurcolni egyikről a másikra.

Kutakodtam egy kicsit a témában, ám erre nem találtam számomra is
érthető és rövid ismertetőt. :(

Ha lene vindózos gépem, akkor a Samba-val lehetne valamit kezdeni, ám
csak UBK3-asok mind. :)

Az SSH lenne a kézenfekvő megoldás?

Hogyan?

Nem feltétlenük akarnék mindent elérni a másik gépeken, hanem eléglenne
csak egy erre dedikált könyvtár is.

Segítségeteket előre is köszönöm.