[UBK users] UBK3 -teszt

toccata toccata at euromail.hu
2019. Feb. 2., Szo, 10:14:00 CET

2019. 01. 22. 15:50 keltezéssel, Kiss Attila írta:

> Kinn vannak az ftp-n a legújabb leendő UBK3 -as csomagjai mind,
> letölthető az újított teszt isó is belőle.
>
> Eljött a tesztek ideje!
>

> Kedves toccata! És persze bárki más!
>
> Elkezdhető végre a telepítmények frissítése és be lehet szállni
> tesztelgetésekbe.
>
> Én már túl vagyok rajta, előtte lepucoltam a telepítményem ről a
> teljes kde, gnome, cinnamon, meg minden más desktopot, a MATE
> kivételével, az összes nélkülözhető játék és satöbbi alkalmazást, hogy
> gyorsabban túl legyek rajta.
>
> Imre csinált egy próba telepítést, sikerrel.

> [...]

Hálás köszönet mindannyiótoknak.

A tartalék gépemeen frissítettem a rendszert.

Elsőként a kernelt, majd a dpkg-t, utána a Mate-t, majd az
alkalmazásaimat (Firefox, opera, Libreoffice, Inkscape, stb.).

Végül az össze maradékot egy lépésben.

Minden lefutott hiba nélkül és rendben működik a rendszer.

Még egy kicsit tesztelgetem, és ha továbbra se lesz hiba, a két
elsődleges gépen is elvégzem a frisítést.

Üdv.:

toccata/Gábor