[UBK users] UBK-3 20190809 teszt

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 27., K, 10:37:12 CEST

2019. 08. 27. 10:12 keltezéssel, Fekete Andras írta:
> Én csak a képen látható pontig jutottam, ugyanis egy NTFS partícióról akartam tesztelni a live isot.

A fotódon a dracut initramdiszkben zajló események láthatók.

Nincs beépítve az ntfs képesség a dracut initramdiszk készítőbe, senki
nem gondolt közülünk arra, hogy NTFS partícióról akarja valaha is
tesztelni valaki.

Az isón található initramfs.img univerzális, amennyire lehet, de csak az
isó valós boot során létező fájlrendszerekre van felkészítve, virtuális
futtatási környezetekre nincs. Tehát sem virtualbox, vagy hasonlókban,
vagy NTFS fájlrendszerre írva egy abból való futtatásra.

Én nem hiszem hogy fel kellene készíteni az isón lévő dracutot az NTFS
partíciók észlelésére és lekezelésére.

Az isó arra készül, hogy ki legyen írva valamilyen bootolható hordozóra
és arról bootolva telepíthető legyen.

A telepítés során a dracut egy új initramdiszket generál, amely teljesen
a telepítmény harverére szabódik.

Valós bootolható eszközre (dvd, pendrive) kiírt tapasztalatokat mindig
szívesen fogadunk, de sajna ezzel nem tudok mit kezdeni.

Esetleg egy fedóra, vagy manjaro isó hogyan viselkedik NTFS rendszerről
futtatva?