[UBK users] UBK3 frissítés hiba lvm-lib

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2019. Aug. 10., Szo, 14:53:22 CEST

Köszönöm a segítséget, haladok.
Végül is a kernelt próbáltam telepíteni apt-get-el chroot-al, utána grub újra, (mert hát nem sikerült hiba nélkül a kernel telepítés)
Most már elindul valamennyire a rendszer, csak még grafikus felület nincs, de abban meg valószínű az nvidia lesz a ludas a kernelváltozás miatt.
Kérdés netet, hogy tudnék gyorsan beállítani parancssorban? Azt sejtem, hogy a pppoe-start nem fog menni 64 bit alatt.