[UBK users] UBK3 frissítés hiba lvm-lib

! Annonymous rdszemet at freemail.hu
2019. Aug. 9., P, 22:40:54 CEST

Hát, köszi nincs mire gratulálni...
Nekem annó egy rendszer költöztetésem volt, kézzel írtam be a helyes UUID-ket(vagy miket), ha jól emlékszem.
Én úgy "érzékeltem" mdadm shell ben voltam, de lehet neked van igazad, egy biztos exit, quit stb. ismeretlen parancs volt számára.
De mindegy is mert azóta a grubot is kinyírtam, csak a grub-rescure shel fogad indításkor. Így már a tartalék UBK1 sem indul, most pendrivról tudtam feljönni a netre.
Úgyhogy most az egész grubot szeretném újrarakni, de úgy néz ki ehez én már kevés vagyok.
Sajnos én nem saját kútfőből, dolgozok és elég nehézkes ilyenkor bármit csinálni, mert mikor mókolok nincs net, nethez vissza kell mókolni valami oprendszert. Hát kéne már egy mobilnet na! :D